TwynstraGudde_60jaa_wit
Werken bij

    Waar wij aan werken

    Met onze adviseurs, managers en opleiders dragen we bij aan duurzame, maatschappelijke veranderingen. Denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen, de toekomst van de landbouw, goed onderwijs, passende zorg, oplossingen voor de krapte op de woningmarkt en hoe we het best van A naar B reizen. De uitdagingen zijn groot, maar onze kracht ligt in daadkracht. We laten transities werken.

    Wie we zijn

    Onze adviseurs en managers hebben uiteenlopende expertises en voelen zich verantwoordelijk voor de uitvoering. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van onze werkwijze.

    ‘De Refugee Talent Hub brengt werkgevers en vluchtelingen dichter bij elkaar.’

    Jasper Oudshoorn, Adviseur Zorg

    Recente vacatures

    Slimme en duurzame mobiliteit

    Organisatieadviseur Laadinfrastructuur

    Laadinfrastructuur. Waar mobiliteit, logistiek, bouw en energie samenkomen. Het is dé randvoorwaarde om de transitie te maken naar emissieloos vervoer en bouwen. Met als doel om de uitstoot te beperken en om de klimaatdoelen te halen, en zo de wereld voor de volgende generatie goed achter te laten....

    Solliciteer nu
    Zorg

    (Ervaren) Adviseur en Projectmanager Zorghuisvesting

    Wil je werken binnen een dynamisch team waarbij je zowel contact hebt met de publieke als de private sector? Wil je meebouwen aan de verdere uitbreiding van een snelgroeiend team met oog voor een goede werk-privé balans? En heb je affiniteit met bouwrecht, aanbestedingsrecht, ondernemingsrecht of...

    Solliciteer nu
    Hoofd Marketing & Communicatie

    Richard Geijteman

    Inlevingsvermogen is misschien wel de belangrijkste competentie van een marketeer. Maar het leuke van mijn vak is dat je van alle markten thuis moet zijn. Niet alleen snappen en voorzien waar onze klanten blij van worden, maar ook een gezonde dosis creativiteit, opportunisme en pragmatiek is onontbeerlijk.

    En vergeet de cijfers niet. Zeker in een tijd waarin alles over campagnes en gedrag van (potentiële) klanten wordt vastgelegd, kun je niet zonder cijfermatige en feitelijke onderbouwing van je doelstellingen en resultaten. Daar kun je me ’s nachts voor wakker maken.

    Deze veelzijdigheid spreekt me enorm aan. Niet alleen in mijn vak, maar ook bij TwynstraGudde, waar de ‘harde’ inhoud gecombineerd wordt met de ‘zachte’ mensgerichte aanpak en mentaliteit om adviezen te laten werken. Het een werkt niet zonder het ander.

    Ik ben geen solist, maar raak geïnspireerd door samen met collega’s te werken aan mooie en effectieve campagnes en projecten.

     

    Hoofd Marketing & Communicatie

    Richard Geijteman

    Richard Geijteman
    Stuur een e-mail

    Bel: 033 - 467 77 77

    Inlevingsvermogen is misschien wel de belangrijkste competentie van een marketeer. Maar het leuke van mijn vak is dat je van alle markten thuis moet zijn. Niet alleen snappen en voorzien waar onze klanten blij van worden, maar ook een gezonde dosis creativiteit, opportunisme en pragmatiek is onontbeerlijk.

    En vergeet de cijfers niet. Zeker in een tijd waarin alles over campagnes en gedrag van (potentiële) klanten wordt vastgelegd, kun je niet zonder cijfermatige en feitelijke onderbouwing van je doelstellingen en resultaten. Daar kun je me ’s nachts voor wakker maken.

    Deze veelzijdigheid spreekt me enorm aan. Niet alleen in mijn vak, maar ook bij TwynstraGudde, waar de ‘harde’ inhoud gecombineerd wordt met de ‘zachte’ mensgerichte aanpak en mentaliteit om adviezen te laten werken. Het een werkt niet zonder het ander.

    Ik ben geen solist, maar raak geïnspireerd door samen met collega’s te werken aan mooie en effectieve campagnes en projecten.