TwynstraGudde_60jaa_wit
Werken bij

    Waar wij aan werken

    Met onze adviseurs, managers en opleiders dragen we bij aan duurzame, maatschappelijke veranderingen. Denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen, de toekomst van de landbouw, goed onderwijs, passende zorg, oplossingen voor de krapte op de woningmarkt en hoe we het best van A naar B reizen. De uitdagingen zijn groot, maar onze kracht ligt in daadkracht. We laten transities werken.

    Wie we zijn

    Onze adviseurs en managers hebben uiteenlopende expertises en voelen zich verantwoordelijk voor de uitvoering. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van onze werkwijze.

    ‘De Refugee Talent Hub brengt werkgevers en vluchtelingen dichter bij elkaar.’

    Jasper Oudshoorn, Adviseur Zorg

    Recente vacatures

    Slimme en duurzame mobiliteit

    Organisatieadviseur Laadinfrastructuur

    Laadinfrastructuur. Waar mobiliteit, logistiek, bouw en energie samenkomen. Het is dé randvoorwaarde om de transitie te maken naar emissieloos vervoer en bouwen. Met als doel om de uitstoot te beperken en om de klimaatdoelen te halen, en zo de wereld voor de volgende generatie goed achter te laten....

    Solliciteer nu
    Zorg

    (Ervaren) Adviseur en Projectmanager Zorghuisvesting

    Wil je werken binnen een dynamisch team waarbij je zowel contact hebt met de publieke als de private sector? Wil je meebouwen aan de verdere uitbreiding van een snelgroeiend team met oog voor een goede werk-privé balans? En heb je affiniteit met bouwrecht, aanbestedingsrecht, ondernemingsrecht of...

    Solliciteer nu
    Principal adviseur Mobiliteit en Infrastructuur

    Harmen van Schaik

    De innovatieve oplossingen in en om onze infrastructuur brengen nieuwe veiligheidsvraagstukken met zich mee die niet altijd vooraf bekend zijn. De belangen van duurzaamheid, bereikbaarheid en beschikbaarheid zijn voor onze samenleving zo belangrijk geworden dat we onszelf niet meer de tijd geven om (alle) risico’s uit te sluiten. Had de Stint op de weg gemogen? Is waterstof de (veilige) toekomst? Wat betekent meervoudig ruimtegebruik in en om stations voor de veiligheid?

    Maakt impact met

    Assetmanagement, Risicomanagement.

    Als principal adviseur richt ik me op de veiligheid, zonder de vooruitgang te willen stoppen. Bij veiligheidsvraagstukken willen we bij voorkeur alle risico’s uitsluiten, maar dat is met de snelheid van de huidige ontwikkelingen lang niet altijd mogelijk. Door alle belangen samen te brengen met als uitgangspunt dat niemand de boot wil stoppen, maar ook niemand onveilig de weg op wil, kom je vooruit. Dit klinkt als een open deur, maar toch merk je dat adviseurschap rondom veiligheid veelvuldig gebouwd is op angstbeelden. Angst is een slechte raadgever. Hoe overtuig je een organisatie ‘dat het wel goedkomt’ als dat nu net de verantwoordelijkheid is van die organisatie? Samenwerking is dus nodig. Ik word enthousiast bij complexe opgaven en het liefst als men zich persoonlijk geraakt voelt.

    Ik ben sterk in het concreet, begrijpelijk en uitvoerbaar maken van de vraagstukken op zowel strategisch als operationeel niveau. Het liefst doe ik dat op het raakvlak van de (project-)organisaties, beheerorganisaties, de hulpverleningsdiensten en de toezicht- en vergunningverlenende organen.

    Principal adviseur Mobiliteit en Infrastructuur

    Harmen van Schaik

    harmen van schaik
    Stuur een e-mail

    Bel: 06 22 86 64 30

    De innovatieve oplossingen in en om onze infrastructuur brengen nieuwe veiligheidsvraagstukken met zich mee die niet altijd vooraf bekend zijn. De belangen van duurzaamheid, bereikbaarheid en beschikbaarheid zijn voor onze samenleving zo belangrijk geworden dat we onszelf niet meer de tijd geven om (alle) risico’s uit te sluiten. Had de Stint op de weg gemogen? Is waterstof de (veilige) toekomst? Wat betekent meervoudig ruimtegebruik in en om stations voor de veiligheid?

    Maakt impact met

    Assetmanagement, Risicomanagement.

    Als principal adviseur richt ik me op de veiligheid, zonder de vooruitgang te willen stoppen. Bij veiligheidsvraagstukken willen we bij voorkeur alle risico’s uitsluiten, maar dat is met de snelheid van de huidige ontwikkelingen lang niet altijd mogelijk. Door alle belangen samen te brengen met als uitgangspunt dat niemand de boot wil stoppen, maar ook niemand onveilig de weg op wil, kom je vooruit. Dit klinkt als een open deur, maar toch merk je dat adviseurschap rondom veiligheid veelvuldig gebouwd is op angstbeelden. Angst is een slechte raadgever. Hoe overtuig je een organisatie ‘dat het wel goedkomt’ als dat nu net de verantwoordelijkheid is van die organisatie? Samenwerking is dus nodig. Ik word enthousiast bij complexe opgaven en het liefst als men zich persoonlijk geraakt voelt.

    Ik ben sterk in het concreet, begrijpelijk en uitvoerbaar maken van de vraagstukken op zowel strategisch als operationeel niveau. Het liefst doe ik dat op het raakvlak van de (project-)organisaties, beheerorganisaties, de hulpverleningsdiensten en de toezicht- en vergunningverlenende organen.