TwynstraGudde_60jaa_wit
Werken bij

    Waar wij aan werken

    Met onze adviseurs, managers en opleiders dragen we bij aan duurzame, maatschappelijke veranderingen. Denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen, de toekomst van de landbouw, goed onderwijs, passende zorg, oplossingen voor de krapte op de woningmarkt en hoe we het best van A naar B reizen. De uitdagingen zijn groot, maar onze kracht ligt in daadkracht. We laten transities werken.

    Wie we zijn

    Onze adviseurs en managers hebben uiteenlopende expertises en voelen zich verantwoordelijk voor de uitvoering. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van onze werkwijze.

    ‘De Refugee Talent Hub brengt werkgevers en vluchtelingen dichter bij elkaar.’

    Jasper Oudshoorn, Adviseur Zorg

    Recente vacatures

    Slimme en duurzame mobiliteit

    Inhousedag Stad van de Toekomst

    Ben jij student, starter of professional met minder dan 2 jaar werkervaring en wil je ervaren hoe het is om als adviseur bij TwynstraGudde te werken? Kom dan naar onze Inhousedag 'Stad van de toekomst'. En ervaar zelf hoe jij kunt werken aan verschillende opdrachten zoals 1) het sneller...

    Solliciteer nu
    Zorg

    Medior interim manager Openbaar Bestuur

    Wij geloven dat de huidige uitdagingen in de publieke sector om nieuw leiderschap vragen. Hiervoor is een nieuwe generatie managers nodig. Managers die opgaven behapbaar kunnen maken, die mensen kunnen inspireren en motiveren en die....

    Solliciteer nu

    Interim-opdracht Wil je aan de slag bij de Borstkankervereniging Nederland?

    Heb jij strategisch inzicht, een praktische instelling en een hart voor maatschappelijke impact? En wil jij in de rol van interim strategisch adviseur bijdragen aan de toekomst van Borstkankervereniging Nederland? Dan zijn wij op zoek naar jou!

    Toegevoegd door Beata Neerhoff op Dec 6, 2024 3:35:56 PM

    De Borstkankervereniging Nederland (BVN) maakt zich sterk voor mensen die met borstkanker te maken hebben zodat zij de behandeling, zorg en steun krijgen die op hen is afgestemd en bij hen past. TwynstraGudde Interim Management steunt dit doel van harte door pro bono te bemiddelen zodat het budget voor inhuur optimaal kan worden besteed.

    De uitdaging

    Het bureau van de vereniging ervaart een enorme werkdruk. Ook staat de vereniging aan de vooravond van het ontwikkelen van een nieuwe strategische koers. Én het bestuur professionaliseert. De recent ontwikkelde nieuwe bestuursvisie stelt eisen aan hun ondersteuning. De vereniging wil het bureau in het nu maar ook voor de toekomst weerbaar en slagvaardig te maken en jij kan hen daarbij helpen.

    De strategisch adviseur a.i. is een nieuwe functie. Je rapporteert direct aan de directeur en het bestuur van de vereniging. Aan de hand van jouw advies zal de functie in een latere fase een meer structureel karakter krijgen. Naast een analyse van de huidige situatie en een plan van aanpak verwachten we dat de adviseur:

    • Het meerjarenplan helpt vormgeven in nauwe samenwerking met de organisatie, het bestuur en andere stakeholders.
    • Het ‘huis op orde’ brengt, zodat de interne processen, structuren en cultuur aansluiten bij de toekomstige ambities van BVN.
    • De organisatie voorbereidt en begeleidt naar de implementatie van de nieuwe koers en positionering.

    Blog Borstkankervereniging Nederland

    Jouw rol

    Als interim-manager ben je verantwoordelijk voor het creëren van draagvlak binnen het bureau, het faciliteren van de benodigde veranderingen en het coachen van het team. Je werkt intensief samen met de directeur en het bestuur en andere stakeholders binnen BVN. Je adviseert de directeur en het bestuur gevraagd en ongevraagd. Je voert een organisatie- en procesanalyse uit om te kijken waar op de korte termijn efficiency slagen te behalen zijn (het laaghangend fruit), je vertaalt de strategie naar concrete acties en interne verbeteringen en je bevordert samenwerking en betrokkenheid binnen het team.

    Wie ben jij?

    Wij zoeken een interim-manager die:

    • Ervaring heeft met verandertrajecten en strategische visieontwikkeling in een kleinere organisatie (welzijn, goede doelen of zorg).
    • Ervaring heeft met procesanalyse en procesinrichting.
    • Hands-on is.
    • Over uitstekende communicatieve vaardigheden beschikt en in staat is om verschillende belangen te verbinden.

    Het betreft een inzet van 2-3 dagen per week tot aan de zomer.

    Het maximale tarief is EUR 95,- per uur ex. btw en incl. reiskosten. Standplaats Utrecht.

    Interesse?

    Ben je enthousiast, wil jij net als wij bijdragen aan een maatschappelijk relevante opdracht en heb je vragen? Neem contact op met Beata Neerhoff of Liesbeth Kronshorst.