TwynstraGudde_60jaa_wit
Werken bij

    Waar wij aan werken

    Met onze adviseurs, managers en opleiders dragen we bij aan duurzame, maatschappelijke veranderingen. Denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen, de toekomst van de landbouw, goed onderwijs, passende zorg, oplossingen voor de krapte op de woningmarkt en hoe we het best van A naar B reizen. De uitdagingen zijn groot, maar onze kracht ligt in daadkracht. We laten transities werken.

    Wie we zijn

    Onze adviseurs en managers hebben uiteenlopende expertises en voelen zich verantwoordelijk voor de uitvoering. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van onze werkwijze.

    ‘De Refugee Talent Hub brengt werkgevers en vluchtelingen dichter bij elkaar.’

    Jasper Oudshoorn, Adviseur Zorg

    Recente vacatures

    Slimme en duurzame mobiliteit

    Inhousedag Stad van de Toekomst

    Ben jij student, starter of professional met minder dan 2 jaar werkervaring en wil je ervaren hoe het is om als adviseur bij TwynstraGudde te werken? Kom dan naar onze Inhousedag 'Stad van de toekomst'. En ervaar zelf hoe jij kunt werken aan verschillende opdrachten zoals 1) het sneller...

    Solliciteer nu
    Zorg

    Medior interim manager Openbaar Bestuur

    Wij geloven dat de huidige uitdagingen in de publieke sector om nieuw leiderschap vragen. Hiervoor is een nieuwe generatie managers nodig. Managers die opgaven behapbaar kunnen maken, die mensen kunnen inspireren en motiveren en die....

    Solliciteer nu
    Principal adviseur Innovatie

    Majka van Doorn

    Als adviseur ontwerp ik nieuwe concepten, producten en diensten. Altijd vanuit het oogpunt van de klant. Of liever gezegd, de mens. Dat klinkt wellicht overdreven, maar je krijgt echt een andere oplossing als je naar mensen kijkt, in plaats van naar klanten. Ik gebruik graag het voorbeeld van de wegenwacht. Als je met pech langs de weg staat, en je bent op weg om je kinderen van school te halen, dan is het belangrijker dat je daar op tijd bent, dan dat je auto direct wordt gemaakt. Pas als je kijkt naar behoeftes en verlangens van mensen, kom je tot oplossingen die niet alleen in je hoofd kloppen, maar ook in je hart.

    Maakt impact met

    Projectmanagement, Innovatie, Innovatiescan, Innovatiestrategie.

    'Ik heb een onstilbare nieuwsgierigheid naar de verhalen van mensen. Dat kunnen zowel consumenten zijn, als patiënten, gasten, burgers of leden van een vereniging.'

    Ik krijg energie van het inspireren van organisaties en overheden om echt vanuit de wensen en behoeftes van mensen te denken én te handelen. Veel organisaties roepen dat ze de klant centraal zetten, maar vaak zie ik dat interne processen en procedures toch leidend zijn. Ik vind het leuk om organisaties te verleiden echt in gesprek te gaan met hun klanten en zo tot hele andere oplossingen te komen. Het liefst stop ik niet bij het opleveren van een nieuw concept, maar help ik jouw organisatie ook op weg om het daadwerkelijk te implementeren. Niks zo frustrerend als een prachtig plan dat op de plank blijft liggen.

    Principal adviseur Innovatie

    Majka van Doorn

    majka van doorn
    Stuur een e-mail

    Bel: 06 23 77 85 14

    Als adviseur ontwerp ik nieuwe concepten, producten en diensten. Altijd vanuit het oogpunt van de klant. Of liever gezegd, de mens. Dat klinkt wellicht overdreven, maar je krijgt echt een andere oplossing als je naar mensen kijkt, in plaats van naar klanten. Ik gebruik graag het voorbeeld van de wegenwacht. Als je met pech langs de weg staat, en je bent op weg om je kinderen van school te halen, dan is het belangrijker dat je daar op tijd bent, dan dat je auto direct wordt gemaakt. Pas als je kijkt naar behoeftes en verlangens van mensen, kom je tot oplossingen die niet alleen in je hoofd kloppen, maar ook in je hart.

    Maakt impact met

    Projectmanagement, Innovatie, Innovatiescan, Innovatiestrategie.

    'Ik heb een onstilbare nieuwsgierigheid naar de verhalen van mensen. Dat kunnen zowel consumenten zijn, als patiënten, gasten, burgers of leden van een vereniging.'

    Ik krijg energie van het inspireren van organisaties en overheden om echt vanuit de wensen en behoeftes van mensen te denken én te handelen. Veel organisaties roepen dat ze de klant centraal zetten, maar vaak zie ik dat interne processen en procedures toch leidend zijn. Ik vind het leuk om organisaties te verleiden echt in gesprek te gaan met hun klanten en zo tot hele andere oplossingen te komen. Het liefst stop ik niet bij het opleveren van een nieuw concept, maar help ik jouw organisatie ook op weg om het daadwerkelijk te implementeren. Niks zo frustrerend als een prachtig plan dat op de plank blijft liggen.