TwynstraGudde_60jaa_wit
Werken bij

    Waar wij aan werken

    Met onze adviseurs, managers en opleiders dragen we bij aan duurzame, maatschappelijke veranderingen. Denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen, de toekomst van de landbouw, goed onderwijs, passende zorg, oplossingen voor de krapte op de woningmarkt en hoe we het best van A naar B reizen. De uitdagingen zijn groot, maar onze kracht ligt in daadkracht. We laten transities werken.

    Wie we zijn

    Onze adviseurs en managers hebben uiteenlopende expertises en voelen zich verantwoordelijk voor de uitvoering. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van onze werkwijze.

    ‘De Refugee Talent Hub brengt werkgevers en vluchtelingen dichter bij elkaar.’

    Jasper Oudshoorn, Adviseur Zorg

    Recente vacatures

    Slimme en duurzame mobiliteit

    Organisatieadviseur Laadinfrastructuur

    Laadinfrastructuur. Waar mobiliteit, logistiek, bouw en energie samenkomen. Het is dé randvoorwaarde om de transitie te maken naar emissieloos vervoer en bouwen. Met als doel om de uitstoot te beperken en om de klimaatdoelen te halen, en zo de wereld voor de volgende generatie goed achter te laten....

    Solliciteer nu
    Zorg

    (Ervaren) Adviseur en Projectmanager Zorghuisvesting

    Wil je werken binnen een dynamisch team waarbij je zowel contact hebt met de publieke als de private sector? Wil je meebouwen aan de verdere uitbreiding van een snelgroeiend team met oog voor een goede werk-privé balans? En heb je affiniteit met bouwrecht, aanbestedingsrecht, ondernemingsrecht of...

    Solliciteer nu

    Ordina Inrichting kantoor volgens nieuw huisvestingsconcept

    De eerste verdieping van het Utrechtse hoofdkantoor van IT-dienstverlener Ordina heeft een nieuwe inrichting gekregen. Alles is gericht op verbinden en samenwerken: fysiek, digitaal en sociaal.

    Foto's: Rohde & Grahl

    Ordina is een ambitieuze organisatie en helpt haar klanten de verandering voor te blijven op basis van een excellente dienstverlening, waarbij de Ordina-medewerkers vooroplopen in hun vak. Het verbinden van mensen en organisaties met intuïtief werkende technologieën staat daarbij centraal. De inrichting van het eigen hoofdkantoor voldeed echter niet aan die hoge ambitie. Er komen hier dagelijks 300 tot 400 mensen om (samen) te werken aan innovatieve IT-oplossingen. Ordina heeft TwynstraGudde dan ook gevraagd een nieuw huisvestingsconcept te maken voor de eerste verdieping. De uitdaging die wij ons stelden, was dat het een plek zou moeten zijn waar mensen niet móeten, maar graag wíllen zijn.

    Alles draait om verbinden

    Met de methodiek van de employee experience hebben we in beeld gebracht waarom mensen naar het kantoor van Ordina komen. Wat zijn hun onderliggende wensen, behoeften en drijfveren? Uit dit onderzoek zijn vier thema’s boven tafel gekomen. Het belangrijkste is verbinden. Veel medewerkers zijn dagelijks bij hun klanten. Zij willen dat het kantoor een prettige thuisbasis is waar je collega’s kunt ontmoeten, waar je kennis kunt delen en waar je kunt samenwerken. De thuisbasis moet deze activiteiten zo goed mogelijk ondersteunen.

    Vier eindgebruikersgroepen

    We hebben de thema’s uitgewerkt naar vier prototypische groepen eindgebruikers: de Ordina-medewerker op reis, de Ordina-medewerker die meestal op kantoor is, de klanten die het kantoor bezoeken en de sollicitanten die op de drempel staan om voor Ordina te kiezen. Vanuit hun perspectieven hebben we de thema’s uitgewerkt naar inrichtingsconcepten. En dat niet alleen: zo hebben we ook voorstellen gedaan voor het aanbrengen van groen in de werkomgeving en de zichtbare toepassing van de nieuwste IT. De Raad van Bestuur heeft ons voorstel overgenomen. Inmiddels is de verbouwing van de eerste etage voltooid. En de medewerkers ervaren dat de nieuwe inrichting past bij hun wensen, behoeften en drijfveren.

    Eindgebruiker als startpunt en maatstaf

    TwynstraGudde is specialist op het gebied van huisvesting, vastgoed en facilitymanagement. Wat ons onderscheidt, is dat we dit werk doen met eindgebruiker als startpunt en maatstaf. Het zijn de eindgebruikers waar het om draait. Het resultaat is een dienstverleningsconcept dat past bij de aard van de organisatie en voorziet in de wensen en behoeften van de medewerkers. Onze toegevoegde waarde is dat we de basis leggen voor facilitaire dienstverlening en een werkomgeving die goed is voor het bedrijf en voor de mensen die er werken.

    Neem contact op met

    Alle mensen

    Neem contact op met

    Alle mensen